Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4134
Title: Освітня траєкторія професійної підготовки фахівців спеціальної освіти у сучасних реаліях
Authors: Кулешова, Вікторія
Мальована, Вікторія
Самойлова, Ірина
Keywords: Aдаптація, індивідуалізація, інтеграція, діти з особливими освітніми потребами, професійні компетентності, індивідуальна освітня траєкторія, індивідуалізація освітнього процесу академічна мобільність
Adaptation, individualization, integration, children with special educational needs, professional competences, individual educational trajectory, individualization of the educational process, academic mobility
Issue Date: 2022
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх логопедів до інклюзивного навчання дітей; розкрито сутність поняття «професійна підготовка логопеда» як інтегральної якості особистості, її роль у покращенні якості вищої освіти. Зазначено, що в умовах соціально-економічних змін у суспільстві, нових поглядів на якість освіти в цілому, є саме необхідність про реформування і осучаснення основних положень у підготовки фахівців спеціальної освіти, в Україні. На основі проведеного аналізу науково-літературних джерел представлено загальну структуру професійної підготовки фахівця , що охоплює формування у здобувачів освіти системи знань та умінь засобами здійснення індивідуалізації освітнього процесу у закладах вищої освіти є включення здобувачів до проектування і реалізації індивідуальної траєкторії у засвоєнні освітніх компонентів.
Description: Кулешова В. В. Освітня траєкторія професійної підготовки фахівців спеціальної освіти у сучасних реаліях / Вікторія Кулешова, Вікторія Мальована, Ірина Самойлова // Інноваційна педагогіка, 2022. – №53. – Том 2. – С. 49-52
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4134
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samoilova_st.1..pdf262.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.