Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валерія-
dc.date.accessioned2025-02-03T13:37:22Z-
dc.date.available2025-02-03T13:37:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4133-
dc.descriptionКоваль В. Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / В. Коваль ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023en_US
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню психолого-педагогічної адаптації дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти. В роботі вивчено стан проблеми адаптації дітей з ООП до шкільного навчання, визначена сутність адаптації та її основні фактори, ознаки готовності цих дітей до навчання та їх адаптації в умовах інклюзивної школи. Особливу увагу приділено змісту та особливостям психолого-педагогічної роботи по адаптації цієї категорії дітей до навчання. В роботі проведене та описане дослідження психолого-педагогічних особливостей адаптації молодших школярів з ООП в умовах інклюзивного закладу освіти. Обґрунтована програма дослідження особливостей адаптації, проведений аналіз результатів діагностики навчальної мотивації та комунікативної готовності дитини з ООП, що навчається в інклюзивному класі, а також досліджено рівень адаптованості дитини після проведеної з нею психолого-педагогічної роботи на четвертому році навчання. В дипломній роботі визначені умови психолого-педагогічної адаптації молодших школярів з ООП в інклюзивному закладі освіти, визначені особливості організації психолого-педагогічної роботи у період їх адаптації до навчання та розроблено програму сприяння адаптації та корекції дезадаптованості.en_US
dc.subjectінклюзивна освіта, молодші школярі з особливими освітніми потребами, адаптація до шкільного навчання, навчальна мотивація, готовність до школи, інклюзивне шкільне середовище, психолого-педагогічний супровід дітей з ООПen_US
dc.subjectinclusive education, younger schoolchildren with special educational needs, adaptation to schooling, educational motivation, readiness for school, inclusive school environment, psychological and pedagogical support of children with disabilitiesen_US
dc.titleПсихолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval.docx22.32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.