Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4133
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валерія | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T13:37:22Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T13:37:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4133 | - |
dc.description | Коваль В. Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / В. Коваль ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023 | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена дослідженню психолого-педагогічної адаптації дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти. В роботі вивчено стан проблеми адаптації дітей з ООП до шкільного навчання, визначена сутність адаптації та її основні фактори, ознаки готовності цих дітей до навчання та їх адаптації в умовах інклюзивної школи. Особливу увагу приділено змісту та особливостям психолого-педагогічної роботи по адаптації цієї категорії дітей до навчання. В роботі проведене та описане дослідження психолого-педагогічних особливостей адаптації молодших школярів з ООП в умовах інклюзивного закладу освіти. Обґрунтована програма дослідження особливостей адаптації, проведений аналіз результатів діагностики навчальної мотивації та комунікативної готовності дитини з ООП, що навчається в інклюзивному класі, а також досліджено рівень адаптованості дитини після проведеної з нею психолого-педагогічної роботи на четвертому році навчання. В дипломній роботі визначені умови психолого-педагогічної адаптації молодших школярів з ООП в інклюзивному закладі освіти, визначені особливості організації психолого-педагогічної роботи у період їх адаптації до навчання та розроблено програму сприяння адаптації та корекції дезадаптованості. | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта, молодші школярі з особливими освітніми потребами, адаптація до шкільного навчання, навчальна мотивація, готовність до школи, інклюзивне шкільне середовище, психолого-педагогічний супровід дітей з ООП | en_US |
dc.subject | inclusive education, younger schoolchildren with special educational needs, adaptation to schooling, educational motivation, readiness for school, inclusive school environment, psychological and pedagogical support of children with disabilities | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до навчання в умовах інклюзивного закладу освіти | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval.docx | 22.32 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.