Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотляр, Катерина-
dc.date.accessioned2025-02-03T13:04:50Z-
dc.date.available2025-02-03T13:04:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4130-
dc.descriptionКотляр К. О. Формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / К. О. Котляр ; наук. кер. Т. С. Калініна. – Харків, 2024en_US
dc.description.abstractДипломна робота присвячена проблемі вивчення та формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту. У роботі проаналізовано стан проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, висвітлено індивідуальні особливості цих дітей та використання спеціальних методик, визначено соціально-побутові навички, що включають навички самообслуговування, навички особистої гігієни, навички соціальної взаємодії. Проведено констатувальний та формувальний експерименти, проаналізовано рівні сформованості соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту до та після експерименту. Створено корекційну програму з формування соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту, яка базується на принципах прикладного аналізу поведінки (АВА-терапії), показала ефективність у формуванні соціально-побутових. Дослідження показало, що методи поведінкового втручання є ефективними у роботі з дітьми з порушенням інтелекту та дозволяють сформувати нові навички, закріпити їх, перенести у різні життєві ситуації. Загально розглянута робота має теоретичну і практичну значимість і виконана на актуальну тему, оскільки сформованість соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту є відкритим і важливим питанням сьогодення. У роботі розглянуто теоретичну складову розвитку дітей з порушеннями інтелекту в дошкільному віці та особливості формування соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелектуen_US
dc.subjectінтелектуальні порушення, соціально-побутові навички, самообслуговування, особиста гігієна, соціальна взаємодія, дошкільники з порушеннями інтелекту, прикладний аналіз поведінкиen_US
dc.subjectintellectual disabilities, social and everyday skills, self-care, personal hygiene, social interaction, preschoolers with intellectual disabilities, Applied Behavior Analysisen_US
dc.titleФормування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotliar.doc49 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.