Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4130
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котляр, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T13:04:50Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T13:04:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4130 | - |
dc.description | Котляр К. О. Формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / К. О. Котляр ; наук. кер. Т. С. Калініна. – Харків, 2024 | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена проблемі вивчення та формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту. У роботі проаналізовано стан проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, висвітлено індивідуальні особливості цих дітей та використання спеціальних методик, визначено соціально-побутові навички, що включають навички самообслуговування, навички особистої гігієни, навички соціальної взаємодії. Проведено констатувальний та формувальний експерименти, проаналізовано рівні сформованості соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту до та після експерименту. Створено корекційну програму з формування соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту, яка базується на принципах прикладного аналізу поведінки (АВА-терапії), показала ефективність у формуванні соціально-побутових. Дослідження показало, що методи поведінкового втручання є ефективними у роботі з дітьми з порушенням інтелекту та дозволяють сформувати нові навички, закріпити їх, перенести у різні життєві ситуації. Загально розглянута робота має теоретичну і практичну значимість і виконана на актуальну тему, оскільки сформованість соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту є відкритим і важливим питанням сьогодення. У роботі розглянуто теоретичну складову розвитку дітей з порушеннями інтелекту в дошкільному віці та особливості формування соціально-побутових навичок у дітей з порушеннями інтелекту | en_US |
dc.subject | інтелектуальні порушення, соціально-побутові навички, самообслуговування, особиста гігієна, соціальна взаємодія, дошкільники з порушеннями інтелекту, прикладний аналіз поведінки | en_US |
dc.subject | intellectual disabilities, social and everyday skills, self-care, personal hygiene, social interaction, preschoolers with intellectual disabilities, Applied Behavior Analysis | en_US |
dc.title | Формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kotliar.doc | 49 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.