Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4126
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мантулєнко, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T12:30:21Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T12:30:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4126 | - |
dc.description | Мантулєнко М. А. Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів до комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників з мовленнєвими порушеннями / М. А. Мантулєнко // Стратегічні орієнтири освіти та реабілітації в умовах воєнного стану та повоєнного часу: проблеми, рішення, перспективи : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 26-27 жовтня 2023 р.). – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2023. – С. 298–299. | en_US |
dc.description.abstract | Шляхом аналізу наукових досліджень сучасного стану системи неперервної професійної освіти, узагальнення педагогічного досвіду можемо виявити сукупність факторів, що визначають необхідність вдосконалення підготовки педагогів до мовленнєвого та лінгвістичного розвитку дітей як важливих умов результативності цієї підготовки. Найважливішим завданням професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів є формування їх професійної компетентності в галузі мовленнєвого розвитку дітей | en_US |
dc.subject | підготовка вчителів-логопедів, професійна компетентність | en_US |
dc.title | Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів до комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників з мовленнєвими порушеннями | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мантулєнко тези 2.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.