Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗінченко, Валерія-
dc.date.accessioned2025-02-03T12:12:04Z-
dc.date.available2025-02-03T12:12:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4123-
dc.descriptionЗінченко В. І. Особливості логопедичної роботи з дошкільниками з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / В. І. Зінченко; наук. кер. Т. С. Калініна. – Харків, 2023en_US
dc.description.abstractУ магістерській роботі було досліджено особливості логопедичної роботи з дошкільниками з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. У роботі проаналізовано ефективність роботи інклюзивно-ресурсного центру. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено особливості організації та змісту системи логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурного центру. Визначальними складовими логопедичного супроводу дітей в умовах інклюзивно-ресурного центру є системна, багатоскладова та узгоджена робота логопеда з дитиною, її сім’єю та іншими фахівцями та учасниками цього процесу. У дослідженні було використано методики, спрямовані на визначення рівня мовленнєвого розвитку з дошкільниками з особливими освітніми потребами, які охоплює 4 діагностичні етапи. Оцінювання мовлення проводилось за такими основними критеріями: оцінка звуковимови, оцінка лексичної складової мовлення, оцінка граматичної будови мовлення та оцінка зв’язного мовлення. У роботі розроблена корекційна програма з розвитку мовлення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, яка позитивно вплинула на розвиток мовлення дітей. Були розроблені практичні рекомендації батькам дошкільників з особливими освітніми потребами, у які увійшли вправи для розвитку артикуляції, фонематичного сприймання, формування звуковимови, лексичної та граматичної сторони мовлення.en_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами, дошкільний вік, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсний центр, розвиток мовлення, корекційно-розвиткові заняттяen_US
dc.subjectchildren with special educational needs, preschool age, inclusive education, inclusive resource center, speech development, corrective and developmental classesen_US
dc.titleОсобливості логопедичної роботи з дошкільниками з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центруen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zinchenko.docx17.78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.