Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4117
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмітрієва, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T09:07:12Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T09:07:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4117 | - |
dc.description | Дмітрієва А. А. Формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / А. А. Дмітрієва ; наук. кер. Т. С. Калініна. – Харків, 2023 | en_US |
dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджено формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, як необхідну складову соціалізації особистості, яка впливає на задоволення потреб, самореалізацію, включеність і статус у міжособистісному та професійному спілкуванні. У роботі створено теоретичну модель комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, де виділено три взаємопов’язані компоненти: поведінковий, когнітивно-лінгвістичний та особистісний, які функціонують безпосередньо у взаєминах дошкільників з порушеннями мовлення із дорослими й однолітками. У дослідженні було використано 6 діагностичних методик, які були спрямовані на визначення рівня розвитку сформованості комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Після чого були представлені рівні сформованості компонентів комунікативної компетентності у дошкільників. Результати продемонстрували необхідність організації і проведення цілеспрямованої роботи з підвищення потреби і використання комунікативного спілкування в процесі навчальної діяльності у дітей з порушеннями мовлення. Після констатувального етапу дослідження було розроблено програму з формування комунікативної компетентності у дошкільників із порушеннями мовлення, яка спрямована у трьох напрямках: розвиток поведінкового, когнітивно-лінгвістичного та особистісного компонентів комунікативної компетентності дітей з мовленнєвими порушеннями. Дана програма дає підстави для подальшої сформованості усіх компонентів комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | en_US |
dc.subject | діти з порушеннями мовлення, дошкільний вік, комунікативна компетентність, компоненти, діагностичні методики | en_US |
dc.subject | children with speech disorders, preschool age, communicative competence, components, diagnostic methods | en_US |
dc.title | Формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dmitriieva.docx | 18.75 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.