Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4117
Назва: | Формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
Автори: | Дмітрієва, Аліна |
Ключові слова: | діти з порушеннями мовлення, дошкільний вік, комунікативна компетентність, компоненти, діагностичні методики children with speech disorders, preschool age, communicative competence, components, diagnostic methods |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджено формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, як необхідну складову соціалізації особистості, яка впливає на задоволення потреб, самореалізацію, включеність і статус у міжособистісному та професійному спілкуванні. У роботі створено теоретичну модель комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення, де виділено три взаємопов’язані компоненти: поведінковий, когнітивно-лінгвістичний та особистісний, які функціонують безпосередньо у взаєминах дошкільників з порушеннями мовлення із дорослими й однолітками. У дослідженні було використано 6 діагностичних методик, які були спрямовані на визначення рівня розвитку сформованості комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Після чого були представлені рівні сформованості компонентів комунікативної компетентності у дошкільників. Результати продемонстрували необхідність організації і проведення цілеспрямованої роботи з підвищення потреби і використання комунікативного спілкування в процесі навчальної діяльності у дітей з порушеннями мовлення. Після констатувального етапу дослідження було розроблено програму з формування комунікативної компетентності у дошкільників із порушеннями мовлення, яка спрямована у трьох напрямках: розвиток поведінкового, когнітивно-лінгвістичного та особистісного компонентів комунікативної компетентності дітей з мовленнєвими порушеннями. Дана програма дає підстави для подальшої сформованості усіх компонентів комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
Опис: | Дмітрієва А. А. Формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / А. А. Дмітрієва ; наук. кер. Т. С. Калініна. – Харків, 2023 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4117 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dmitriieva.docx | 18.75 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.