Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна | - |
dc.contributor.author | Щербак, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T08:53:22Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T08:53:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4114 | - |
dc.description | Репко І. П. Зміст і peзультaти практичної реалізації структурно-функціональної моделі системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки / Інна Репко, Ірина Щербак // Cross-cultural studies in higher school pedagogy: international collective monograph / edited by H. F. Ponomarova, A. A. Kharkivska, L. O. Petrychenko and other; Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council. – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2023. – Р. 120-144 | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі теоретико-практичної реалізації структурно-функціональної моделі системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. Висвітлено низку провідних проблем щодо управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів та запропоновано шляхи їх розв’язання: недостатній рівень управління якістю освітнього процесу майбутніх учителів інформатики; недостатній рівень упpaвлiнcькoї кoмпeтeнтності кepiвництвa факультету, кафедр, аналітичного, прогностичного та діагностичного забезпечення планування методичної, дослідницької роботи з науково-педагогічними працівниками; невчасне оновлення технічно-інструметальної бази та програмно-педагогічних засобів, що значно знижує вияв професійної компетентності вчителів інформатики; недостатня сформованість позитивної мотивації майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови управління формуванням професійної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки: організація та мотивація фахової підготовки й викладацької діяльності; забезпечення активного саморозвитку та самовдосконалення майбутніх учителів інформатики; використання та інтеграція інформаційно-комунікаційних, інноваційних педагогічних технологій в освітній процес; упровадження міждисциплінарних зв’язків. Для аналізу результатів було застосовано кваліметричну модель оцінки формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Визначено критерії, показники та відповідні рівня управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки. The article is devoted to the problem of theoretical and practical implementation of the structural and functional model of the system of management for the formation of the professional competence of future computer science teachers in the process of professional training. The article highlights a number of key problems in managing the formation of future teachers' professional competence and suggests ways to solve them: insufficient level of quality management of the educational process of future teachers of computer science; insufficient level of managerial competence of the faculty management, departments, analytical, prognostic and diagnostic support for planning methodological, research work with scientific and pedagogical staff; untimely updating of the technical and instrumental base and software and pedagogical tools, which significantly reduces the manifestation of professional competence of computer science teachers; insufficient formation of positive motivation of future computer science teachers in the process of professional training. The article describes the organizational and pedagogical conditions for managing the formation of professional competence in future computer science teachers in the process of professional training: organization and motivation of professional training and teaching activities; ensuring active self-development and self-improvement of future computer science teachers; use and integration of information and communication, innovative pedagogical technologies into the educational process; introduction of interdisciplinary links. To analyse the results, a qualimetric model for assessing the formation of future computer science teachers' professional competence was used. The criteria, indicators and corresponding levels of management of the formation of future computer science teachers' professional competence in the process of professional training are determined. | en_US |
dc.subject | структурно-функціональна модель, система управління, майбутні вчителі інформатики, здобувачі вищої освіти, формування професійної компетентності | en_US |
dc.subject | structural-functional model, management system, future teachers of computer science, students of higher education, formation of professional competence | en_US |
dc.title | Зміст і peзультaти практичної реалізації структурно-функціональної моделі системи управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.