Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калініна, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Бортник, Євгенія | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T08:43:16Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T08:43:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112 | - |
dc.description | Калініна Т. С. До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту / Т. С. Калініна, Є. М. Бортник // Scientific achievements of contemporary society : The 2nd International scientific and practical conference (London, United Kingdom September 12-14, 2024). – London : Cognum Publishing House, 2024. – Р. 234–239 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. Описуються етапи та наводяться приклади на користь розвитку сприйняття в процесі корекційної роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення | en_US |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, сприйняття, сенсорні еталони, інтелект, вищі психічні функції | en_US |
dc.title | До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalinina_tez5.pdf | 997.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.