Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112
Назва: | До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту |
Автори: | Калініна, Тетяна Бортник, Євгенія |
Ключові слова: | діти молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, сприйняття, сенсорні еталони, інтелект, вищі психічні функції |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається процес розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. Описуються етапи та наводяться приклади на користь розвитку сприйняття в процесі корекційної роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення |
Опис: | Калініна Т. С. До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту / Т. С. Калініна, Є. М. Бортник // Scientific achievements of contemporary society : The 2nd International scientific and practical conference (London, United Kingdom September 12-14, 2024). – London : Cognum Publishing House, 2024. – Р. 234–239 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalinina_tez5.pdf | 997.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.