Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112
Назва: До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту
Автори: Калініна, Тетяна
Бортник, Євгенія
Ключові слова: діти молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту, сприйняття, сенсорні еталони, інтелект, вищі психічні функції
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. Описуються етапи та наводяться приклади на користь розвитку сприйняття в процесі корекційної роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення
Опис: Калініна Т. С. До проблеми вивчення розвитку сприйняття у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту / Т. С. Калініна, Є. М. Бортник // Scientific achievements of contemporary society : The 2nd International scientific and practical conference (London, United Kingdom September 12-14, 2024). – London : Cognum Publishing House, 2024. – Р. 234–239
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4112
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinina_tez5.pdf997.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.