Розвиток соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту засобами театралізованої діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена розвитку соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту за допомогою театралізованої діяльності. У роботі проведено аналіз стану проблеми, звертаючи увагу на основні напрями дослідження соціального інтелекту в науці, як в вітчизняній, так і в зарубіжній науковій літературі. Окремий акцент зроблено на соціальному інтелекті дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту та їхньому розвитку. Досліджено вплив театралізованої діяльності на розвиток соціального інтелекту у дітей цієї категорії. Наголошується на важливості вивчення цієї проблеми та показують актуальність використання театралізованої діяльності в цьому контексті.
В роботі описане експериментальне дослідження розвитку соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту в умовах театралізованої діяльності. Особлива увага приділяється розробці програми та опису змісту роботи з розвитку соціального інтелекту у молодших школярів в умовах театралізованої діяльності. Проведено аналіз впливу цієї діяльності на розвиток соціального інтелекту у дітей. Результати експерименту дають змогу зробити висновки про ефективність використання театралізованої діяльності в процесі розвитку соціального інтелекту молодших школярів у спеціальному закладі освіти
Опис
Іваненкова К. Розвиток соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту засобами театралізованої діяльності : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / К. Іваненкова ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
Ключові слова
розвиток соціального інтелекту, молодші школярі, порушення інтелектуального розвитку, театралізована діяльність, навички соціальної взаємодії, Social intelligence development, Younger students, Intellectual disabilities, Theatrical activities, Social interaction skills
