Розвиток соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту засобами театралізованої діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дипломна робота присвячена розвитку соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту за допомогою театралізованої діяльності. У роботі проведено аналіз стану проблеми, звертаючи увагу на основні напрями дослідження соціального інтелекту в науці, як в вітчизняній, так і в зарубіжній науковій літературі. Окремий акцент зроблено на соціальному інтелекті дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту та їхньому розвитку. Досліджено вплив театралізованої діяльності на розвиток соціального інтелекту у дітей цієї категорії. Наголошується на важливості вивчення цієї проблеми та показують актуальність використання театралізованої діяльності в цьому контексті. В роботі описане експериментальне дослідження розвитку соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту в умовах театралізованої діяльності. Особлива увага приділяється розробці програми та опису змісту роботи з розвитку соціального інтелекту у молодших школярів в умовах театралізованої діяльності. Проведено аналіз впливу цієї діяльності на розвиток соціального інтелекту у дітей. Результати експерименту дають змогу зробити висновки про ефективність використання театралізованої діяльності в процесі розвитку соціального інтелекту молодших школярів у спеціальному закладі освіти

Опис

Іваненкова К. Розвиток соціального інтелекту молодших школярів з порушенням інтелекту засобами театралізованої діяльності : магістерська робота освітнього ступеня магістр за спеціальністю 016 Спеціальна освіта / К. Іваненкова ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023

Ключові слова

розвиток соціального інтелекту, молодші школярі, порушення інтелектуального розвитку, театралізована діяльність, навички соціальної взаємодії, Social intelligence development, Younger students, Intellectual disabilities, Theatrical activities, Social interaction skills

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в