Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4103
Title: Використання методів казкотерапії у розвитку діалогічного мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня
Authors: Строєва, Сніжана
Keywords: казкотерапія, діалогічне мовлення, діти з ЗНМ ІІІ рівня, мовленнєвий розвиток, корекційна робота, педагогічні методи
fairy tale therapy, dialogic speech, children with intellectual disabilities of level III, speech development, corrective work, pedagogical methods
Issue Date: 2024
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню використання методів казкотерапії для розвитку діалогічного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗНМ) ІІІ рівня. У першому розділі розглядаються теоретичні аспекти розвитку діалогічного мовлення у дітей з порушеннями психічного розвитку, визначається роль мовлення в соціалізації дитини та її інтеграції в суспільство. Особлива увага приділяється методам казкотерапії як важливому інструменту в корекційній роботі, зокрема її здатності стимулювати емоційну і когнітивну сферу дітей, що сприяє розвитку мовних навичок. У другому розділі аналізуються методи використання казкотерапії в практиці роботи з дітьми з ЗНМ ІІІ рівня. Розглядаються казкові ситуації та образи, які можуть бути ефективними для стимуляції діалогічного мовлення, а також методи впровадження казкотерапії в навчальний процес. В роботі окреслено важливість індивідуального підходу до кожної дитини та роль педагогічної підтримки в процесі корекції мовлення за допомогою казок
Description: Строєва С. Використання методів казкотерапії у розвитку діалогічного мовлення у дітей із знм ІІІ рівня : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / С. Строєва ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4103
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stroyeva.docx14.63 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.