Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4102
Назва: Формування моральних переконань в учнів з зпр в умовах інклюзії ігор
Автори: Шпак, Анна
Ключові слова: учні із затримкою психічного розвитку, моральні переконання, інклюзивна освіта, соціальні компетентності, корекційна програма
students with intellectual disabilities, moral beliefs, inclusive education, social competencies, corrective program
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена формуванню моральних переконань у учнів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. У першому розділі розглядаються теоретичні основи проблеми, зокрема затримка психічного розвитку як важлива наукова проблема, особливості інклюзивної освіти в Україні та роль моральних переконань у формуванні соціальних компетентностей учнів із ЗПР. У другому розділі представлені результати експериментального дослідження, яке включає організацію дослідження, аналіз та інтерпретацію отриманих даних. Важливим аспектом дослідження стало розроблення корекційної програми для покращення моральних переконань учнів із ЗПР в умовах інклюзивної освіти. Зокрема, були визначені ефективні методи корекційного впливу, спрямовані на розвиток моральних принципів учнів, їх здатність до соціальної взаємодії та формування етичних норм. Результати формувального експерименту підтвердили ефективність запропонованої програми у покращенні моральних переконань учнів з ЗПР
Опис: Шпак А. Формування моральних переконань в учнів з зпр в умовах інклюзії ігор : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / А. Шпак ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4102
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shpak.docx88.24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.