Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4102
Title: Формування моральних переконань в учнів з зпр в умовах інклюзії ігор
Authors: Шпак, Анна
Keywords: учні із затримкою психічного розвитку, моральні переконання, інклюзивна освіта, соціальні компетентності, корекційна програма
students with intellectual disabilities, moral beliefs, inclusive education, social competencies, corrective program
Issue Date: 2024
Abstract: Дипломна робота присвячена формуванню моральних переконань у учнів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти. У першому розділі розглядаються теоретичні основи проблеми, зокрема затримка психічного розвитку як важлива наукова проблема, особливості інклюзивної освіти в Україні та роль моральних переконань у формуванні соціальних компетентностей учнів із ЗПР. У другому розділі представлені результати експериментального дослідження, яке включає організацію дослідження, аналіз та інтерпретацію отриманих даних. Важливим аспектом дослідження стало розроблення корекційної програми для покращення моральних переконань учнів із ЗПР в умовах інклюзивної освіти. Зокрема, були визначені ефективні методи корекційного впливу, спрямовані на розвиток моральних принципів учнів, їх здатність до соціальної взаємодії та формування етичних норм. Результати формувального експерименту підтвердили ефективність запропонованої програми у покращенні моральних переконань учнів з ЗПР
Description: Шпак А. Формування моральних переконань в учнів з зпр в умовах інклюзії ігор : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / А. Шпак ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4102
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak.docx88.24 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.