Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4100
Назва: | Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час |
Автори: | Бровченко, Анастасія |
Ключові слова: | національна ідентичність, життєстійкість, діти з інтелектуальними порушеннями, воєнний час, корекційно-розвивальна робота |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто вплив формування національної ідентичності на розвиток життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту в умовах воєнного та післявоєнного часу. Наголошено на важливості виховання почуття приналежності до нації, адаптації корекційно-розвивальної роботи до сучасних викликів та підтримки психологічного благополуччя дітей. Запропоновано шляхи інтеграції елементів національної культури у виховний та освітній процес для посилення їхнього внутрішнього ресурсу. |
Опис: | Бровченко А. К. Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час / А. К. Бровченко // Освіта сьогодення: життєтворчість як основа національного відродження та єдності: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (17 жовтня 2024 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2024. – С. 227–229. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4100 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brovchenko__tez9.pdf | 207.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.