Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4100
Назва: Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: національна ідентичність, життєстійкість, діти з інтелектуальними порушеннями, воєнний час, корекційно-розвивальна робота
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто вплив формування національної ідентичності на розвиток життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту в умовах воєнного та післявоєнного часу. Наголошено на важливості виховання почуття приналежності до нації, адаптації корекційно-розвивальної роботи до сучасних викликів та підтримки психологічного благополуччя дітей. Запропоновано шляхи інтеграції елементів національної культури у виховний та освітній процес для посилення їхнього внутрішнього ресурсу.
Опис: Бровченко А. К. Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час / А. К. Бровченко // Освіта сьогодення: життєтворчість як основа національного відродження та єдності: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (17 жовтня 2024 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2024. – С. 227–229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4100
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez9.pdf207.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.