Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бровченко, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-31T09:11:05Z | - |
dc.date.available | 2025-01-31T09:11:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099 | - |
dc.description | Бровченко А. К. Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів / А. К. Бровченко // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід. : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ХГПА, 2024. [електронне видання]. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах висвітлено значення знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у підготовці педагогів-дефектологів, що сприяє формуванню глибшого розуміння природи порушень і вибору ефективних корекційних підходів. Розглянуто роль цих знань у розвитку професійної культури фахівців, здатних до міждисциплінарної взаємодії та застосування науково обґрунтованих методів роботи. Акцентовано увагу на викликах сучасної освіти та необхідності вдосконалення професійної підготовки педагогів-дефектологів через інтеграцію клінічних і педагогічних знань | en_US |
dc.subject | клінічні основи, інтелектуальні порушення, педагоги-дефектологи, професійна культура, корекційна робота | en_US |
dc.title | Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Brovchenko__tez8.pdf | 390.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.