Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Назва: Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: клінічні основи, інтелектуальні порушення, педагоги-дефектологи, професійна культура, корекційна робота
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено значення знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у підготовці педагогів-дефектологів, що сприяє формуванню глибшого розуміння природи порушень і вибору ефективних корекційних підходів. Розглянуто роль цих знань у розвитку професійної культури фахівців, здатних до міждисциплінарної взаємодії та застосування науково обґрунтованих методів роботи. Акцентовано увагу на викликах сучасної освіти та необхідності вдосконалення професійної підготовки педагогів-дефектологів через інтеграцію клінічних і педагогічних знань
Опис: Бровченко А. К. Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів / А. К. Бровченко // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід. : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ХГПА, 2024. [електронне видання].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez8.pdf390.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.