Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Назва: | Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів |
Автори: | Бровченко, Анастасія |
Ключові слова: | клінічні основи, інтелектуальні порушення, педагоги-дефектологи, професійна культура, корекційна робота |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах висвітлено значення знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у підготовці педагогів-дефектологів, що сприяє формуванню глибшого розуміння природи порушень і вибору ефективних корекційних підходів. Розглянуто роль цих знань у розвитку професійної культури фахівців, здатних до міждисциплінарної взаємодії та застосування науково обґрунтованих методів роботи. Акцентовано увагу на викликах сучасної освіти та необхідності вдосконалення професійної підготовки педагогів-дефектологів через інтеграцію клінічних і педагогічних знань |
Опис: | Бровченко А. К. Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів / А. К. Бровченко // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід. : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ХГПА, 2024. [електронне видання]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brovchenko__tez8.pdf | 390.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.