Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Title: Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів
Authors: Бровченко, Анастасія
Keywords: клінічні основи, інтелектуальні порушення, педагоги-дефектологи, професійна культура, корекційна робота
Issue Date: 2024
Abstract: У тезах висвітлено значення знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у підготовці педагогів-дефектологів, що сприяє формуванню глибшого розуміння природи порушень і вибору ефективних корекційних підходів. Розглянуто роль цих знань у розвитку професійної культури фахівців, здатних до міждисциплінарної взаємодії та застосування науково обґрунтованих методів роботи. Акцентовано увагу на викликах сучасної освіти та необхідності вдосконалення професійної підготовки педагогів-дефектологів через інтеграцію клінічних і педагогічних знань
Description: Бровченко А. К. Роль знань про клінічні основи інтелектуальних порушень у професійній підготовці педагогів-дефектологів / А. К. Бровченко // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід. : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків : ХГПА, 2024. [електронне видання].
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4099
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brovchenko__tez8.pdf390.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.