Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4097
Назва: Профілактика вигорання та підтримка психічного благополуччя майбутніх педагогів-дефектологів в освітньому процесі
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: професійне вигорання, психічне благополуччя, педагоги-дефектологи, стресостійкість, саморегуляція
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено проблеми профілактики професійного вигорання та підтримки психічного благополуччя майбутніх педагогів-дефектологів в умовах освітнього процесу. Розглянуто ефективні стратегії саморегуляції, психоемоційної підтримки й організації навчального середовища для підвищення їхньої стресостійкості та мотивації
Опис: Бровченко А. К. Профілактика вигорання та підтримка психічного благополуччя майбутніх педагогів-дефектологів в освітньому процесі // Вісімдесят п’яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнар. мультидисципл. наук. інтернет-конференції (м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща, 25-26 квітня 2024 р.) / редкол. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. – Львів : ФО-П Шпак В. Б., 2024. – С. 121–124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4097
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez6.pdf549.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.