Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4096
Назва: Використання технологій штучного інтелекту в корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: штучний інтелект, корекційно-розвивальна робота, порушення розвитку, інноваційні технології
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто можливості застосування технологій штучного інтелекту в корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку. Висвітлено переваги використання інноваційних інструментів для діагностики, навчання та розвитку, а також окреслено потенційні ризики й етичні аспекти їх впровадження
Опис: Бровченко А. К. Використання технологій штучного інтелекту в корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку / А. К. Бровченко // Стратегічні орієнтири освіти та реабілітації в умовах воєнного стану та повоєнного часу: проблеми, рішення, перспективи : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 26-27 жовтня 2023 р.) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2023. – С. 245–247
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4096
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez5.pdf202.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.