Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4094
Назва: | Структура та принципи організації корекційно-розвивального середовища у роботі з дітьми, що мають порушення розвитку |
Автори: | Бровченко, Анастасія |
Ключові слова: | корекційно-розвивальне середовище, порушення розвитку, принципи організації, індивідуальний підхід, корекційна робота |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто структуру та ключові принципи організації корекційно-розвивального середовища для роботи з дітьми, що мають порушення розвитку. Акцентовано увагу на створенні сприятливих умов для розвитку навичок, соціалізації та корекції порушень з урахуванням індивідуальних потреб дітей |
Опис: | Бровченко А. К. Структура та принципи організації корекційно-розвивального середовища у роботі з дітьми, що мають порушення розвитку / А. К. Бровченко // Соціокультурні та психолого-педагогічні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 23 травня 2023 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «ХГПА» Харківської обласної ради. ¬ Харків : ХГПА, 2023. – С. 58–63 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4094 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brovchenko__tez3.pdf | 731.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.