Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4094
Назва: Структура та принципи організації корекційно-розвивального середовища у роботі з дітьми, що мають порушення розвитку
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: корекційно-розвивальне середовище, порушення розвитку, принципи організації, індивідуальний підхід, корекційна робота
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто структуру та ключові принципи організації корекційно-розвивального середовища для роботи з дітьми, що мають порушення розвитку. Акцентовано увагу на створенні сприятливих умов для розвитку навичок, соціалізації та корекції порушень з урахуванням індивідуальних потреб дітей
Опис: Бровченко А. К. Структура та принципи організації корекційно-розвивального середовища у роботі з дітьми, що мають порушення розвитку / А. К. Бровченко // Соціокультурні та психолого-педагогічні аспекти організації освітньо-розвиткового простору в сучасному закладі освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 23 травня 2023 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; КЗ «ХГПА» Харківської обласної ради. ¬ Харків : ХГПА, 2023. – С. 58–63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4094
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez3.pdf731.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.