Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4093
Назва: | Психологічні проблеми впровадження дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку |
Автори: | Бровченко, Анастасія |
Ключові слова: | дистанційні технології, корекційно-розвивальна робота, порушення розвитку, психологічні проблеми, інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У тезах висвітлено психологічні аспекти використання дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку. Розглянуто виклики, з якими стикаються педагоги, батьки та діти, а також запропоновано шляхи адаптації методів навчання до специфічних потреб дітей |
Опис: | Бровченко А. К. Психологічні проблеми впровадження дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку / А. К. Бровченко // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції / За заг. ред. Ю. Д. Бойчука. – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2023. – С. 30–34 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4093 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Brovchenko__tez2.pdf | 297.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.