Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4093
Назва: Психологічні проблеми впровадження дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: дистанційні технології, корекційно-розвивальна робота, порушення розвитку, психологічні проблеми, інклюзивна освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено психологічні аспекти використання дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку. Розглянуто виклики, з якими стикаються педагоги, батьки та діти, а також запропоновано шляхи адаптації методів навчання до специфічних потреб дітей
Опис: Бровченко А. К. Психологічні проблеми впровадження дистанційних технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення розвитку / А. К. Бровченко // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції / За заг. ред. Ю. Д. Бойчука. – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2023. – С. 30–34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4093
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez2.pdf297.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.