Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4092
Назва: Організація профорієнтаційної роботи зі старшокласниками, що мають порушення психофізичного розвитку, спрямована на сприяння їх професійному самовизначенню
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: профорієнтація, професійне самовизначення, порушення психофізичного розвитку, старшокласники, корекційно-розвиткова робота
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто підходи до організації профорієнтаційної роботи зі старшокласниками з порушеннями психофізичного розвитку. Описано основні принципи формування професійної ідентичності та розвитку навичок, необхідних для успішного самовизначення у професійній сфері, а також складності, які супроводжують цей процес
Опис: Бровченко А. К. Організація профорієнтаційної роботи зі старшокласниками, що мають порушення психофізичного розвитку, спрямована на сприяння їх професійному самовизначенню / А. К. Бровченко // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XXX Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка (Гамбург, Німеччина, 07 березня 2023 р). – Гамбург : ГО «ВАДНД», 2023. – С. 160–186
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4092
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brovchenko__tez1.pdf338.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.