Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.contributor.authorБровченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:54:52Z-
dc.date.available2025-01-28T12:54:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4086-
dc.descriptionБалинська М. В. До проблеми науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті і логопедії / М. В. Балинська, А. К. Бровченко // Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії : матеріали науково-практичної конференції зі спеціальності 016 Спеціальна освіта (м. Харків, 29 листопада 2024 р.) / Департамент науки і освіти, Харків. обл. держ. військ. адмін. ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2024. – С. 19–22en_US
dc.description.abstractУ публікації зазначено, що науково-педагогічні дослідження у сфері спеціальної освіти та логопедії мають важливе значення для вдосконалення методів навчання та корекції розвитку осіб з особливими потребами. Сучасні підходи в цьому напрямі включають різноманітні методи та техніки, які дозволяють ефективно оцінювати, виявляти та коригувати порушення в мовному та когнітивному розвитку учнів. Крім того, питання етичних аспектів науково-педагогічних досліджень є надзвичайно важливими, оскільки взаємодія з учасниками дослідження, особливо з дітьми та людьми з особливими потребами, вимагає дотримання високих стандартів моральної та етичної відповідальності. Описано основні методи, які дозволяють зібрати емпіричні дані для подальшого аналізу та корекції навчальних стратегій. Зазначено важливість дотримання етичних стандартів, що є критично важливим для забезпечення безпеки та добробуту учасників досліджень. Зроблено висновок, що науково-педагогічні дослідження в спеціальній освіті та логопедії займають ключову роль у вдосконаленні методик навчання та корекції для дітей з особливими потребами. Однак ці дослідження повинні проводитись з високими етичними стандартами, щоб забезпечити благополуччя учасників та дотримання прав і свобод кожної особиen_US
dc.subjectосвіта, спеціальна освіта, логопедія, дослідження, науково-педагогічні дослідженняen_US
dc.subjecteducation, special education, speech therapy, research, scientific and pedagogical researchen_US
dc.titleДо проблеми науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті і логопедіїen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez8.pdf371.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.