Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4084
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балинська, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-28T12:34:08Z | - |
dc.date.available | 2025-01-28T12:34:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4084 | - |
dc.description | Балинська М. В. Особливості ґенези тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасності / М. В. Балинська // Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації : матеріали Х Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології. – Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2024. – С. 37–42 | en_US |
dc.description.abstract | У публікації зазначено, що рівень тривожності в сучасних кризових умовах, зумовлених стресогенними чинниками, зокрема воєнними діями на території нашої Держави, стає одним з визначальних чинників у становленні особистості. Сучасні діти вимушені пристосовуватись до умов, що змінюються, долати певні труднощі та адаптуватися нового соціального та безпекового середовища. Невизначеність та непередбачуваність майбутнього може викликати у свою чергу стан емоційної напруженості та підвищення рівня тривожності. У зазначеному контексті на особливу увагу заслуговує підлітковий етап онтогенезу, оскільки він є важливим періодом становлення особистості. Виявлено, що у дослідженні проблеми тривожності підлітків особливої уваги потребують діти даної вікової категорії, які мають особливі освітні потреби, зокрема тяжкі порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви тривоги та тривожності. Що зумовлює актуальність та важливість дослідження особливостей ґенези виявів тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуацій. Метою публікаціє є теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми тривожності у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення та аналіз особливості ґенези тривожності у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасності. | en_US |
dc.subject | тривожність, ґенеза тривожності, підлітки, тяжкі порушення мовлення, криза, кризові ситуації | en_US |
dc.subject | anxiety, genesis of anxiety, adolescents, severe speech disorders, crisis, crisis situations | en_US |
dc.title | Особливості ґенези тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасності | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balynska_tez6.pdf | 2.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.