Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:34:08Z-
dc.date.available2025-01-28T12:34:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4084-
dc.descriptionБалинська М. В. Особливості ґенези тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасності / М. В. Балинська // Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації : матеріали Х Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології. – Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2024. – С. 37–42en_US
dc.description.abstractУ публікації зазначено, що рівень тривожності в сучасних кризових умовах, зумовлених стресогенними чинниками, зокрема воєнними діями на території нашої Держави, стає одним з визначальних чинників у становленні особистості. Сучасні діти вимушені пристосовуватись до умов, що змінюються, долати певні труднощі та адаптуватися нового соціального та безпекового середовища. Невизначеність та непередбачуваність майбутнього може викликати у свою чергу стан емоційної напруженості та підвищення рівня тривожності. У зазначеному контексті на особливу увагу заслуговує підлітковий етап онтогенезу, оскільки він є важливим періодом становлення особистості. Виявлено, що у дослідженні проблеми тривожності підлітків особливої уваги потребують діти даної вікової категорії, які мають особливі освітні потреби, зокрема тяжкі порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви тривоги та тривожності. Що зумовлює актуальність та важливість дослідження особливостей ґенези виявів тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуацій. Метою публікаціє є теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми тривожності у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення та аналіз особливості ґенези тривожності у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасності.en_US
dc.subjectтривожність, ґенеза тривожності, підлітки, тяжкі порушення мовлення, криза, кризові ситуаціїen_US
dc.subjectanxiety, genesis of anxiety, adolescents, severe speech disorders, crisis, crisis situationsen_US
dc.titleОсобливості ґенези тривожності підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових викликів сучасностіen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez6.pdf2.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.