Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:29:54Z-
dc.date.available2025-01-28T12:29:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4083-
dc.descriptionБалинська М. В. Комунікативні бар’єри у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуацій / М. В. Балинська // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти : збірник наукових праць до 220-ї річниці з дня заснування університету. – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. – С. 15–18.en_US
dc.description.abstractУ публікації підкреслено важливість спілкування в житті кожної людини, а також у наукових пошуках. Адже цей процес є важливим для всіх людей, незалежно від віку, статі та інших характеристик. Проте у підлітковому віці спілкування набуває виняткового значення. Важливим у дослідженні цього питання заслуговує аспект комунікативних бар’єрів, які можуть заважати нормальному спілкуванню. У дослідженні проблеми бар’єрів у процесі спілкування підлітків особливої уваги потребують діти даної вікової категорії, які мають особливі освітні потреби, зокрема тяжкі порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви різних бар’єрів, в тому числі комунікативних. Це підтверджує актуальність вивчення та подальшого дослідження цього питання, саме чому і присвячена дана публікація. Зроблено висновок, що зробити висновок про те, що спілкування – є важливим процесом в житті кожної людини. Багато видів діяльності пов’язані та відбуваються саме через спілкування та взаємодію один з одним. Особливої уваги у дослідженні спілкування потребує саме підлітковий вік. Саме у підлітковому віці спілкування набуває особливого значення. У дослідженні проблеми подолання бар’єрів особливої уваги потребують учасники освітнього процесу, які мають особливі освітні потреби, зокрема порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви різних бар’єрів, в тому числі комунікативних. Подолання та попередження бар’єрів є однією з головних задач освіти осіб з особливими потребамиen_US
dc.subjectосвіта, підлітки, тяжкі порушення мовлення, комунікативні бар’єри, кризові ситуації, кризаen_US
dc.subjecteducation, adolescents, severe speech disorders, communication barriers, crisis situations, crisisen_US
dc.titleКомунікативні бар’єри у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуаційen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez5.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.