Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4083
Назва: | Комунікативні бар’єри у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуацій |
Автори: | Балинська, Марина |
Ключові слова: | освіта, підлітки, тяжкі порушення мовлення, комунікативні бар’єри, кризові ситуації, криза education, adolescents, severe speech disorders, communication barriers, crisis situations, crisis |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У публікації підкреслено важливість спілкування в житті кожної людини, а також у наукових пошуках. Адже цей процес є важливим для всіх людей, незалежно від віку, статі та інших характеристик. Проте у підлітковому віці спілкування набуває виняткового значення. Важливим у дослідженні цього питання заслуговує аспект комунікативних бар’єрів, які можуть заважати нормальному спілкуванню. У дослідженні проблеми бар’єрів у процесі спілкування підлітків особливої уваги потребують діти даної вікової категорії, які мають особливі освітні потреби, зокрема тяжкі порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви різних бар’єрів, в тому числі комунікативних. Це підтверджує актуальність вивчення та подальшого дослідження цього питання, саме чому і присвячена дана публікація. Зроблено висновок, що зробити висновок про те, що спілкування – є важливим процесом в житті кожної людини. Багато видів діяльності пов’язані та відбуваються саме через спілкування та взаємодію один з одним. Особливої уваги у дослідженні спілкування потребує саме підлітковий вік. Саме у підлітковому віці спілкування набуває особливого значення. У дослідженні проблеми подолання бар’єрів особливої уваги потребують учасники освітнього процесу, які мають особливі освітні потреби, зокрема порушення мовлення. Актуальність даного питання посилюється тим, що ситуація у нашій країні, воєнні дії можуть стати стресогенними факторами, що мають вплив на всіх людей, особливо на психіку таких дітей, які мають особливі освітні потреби. Це у свою чергу може викликати або посилювати прояви різних бар’єрів, в тому числі комунікативних. Подолання та попередження бар’єрів є однією з головних задач освіти осіб з особливими потребами |
Опис: | Балинська М. В. Комунікативні бар’єри у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення в умовах кризових ситуацій / М. В. Балинська // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти : збірник наукових праць до 220-ї річниці з дня заснування університету. – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2024. – С. 15–18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4083 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Balynska_tez5.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.