Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:21:06Z-
dc.date.available2025-01-28T12:21:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4081-
dc.descriptionБалинська М. В. Теоретичне підґрунтя дослідження бар’єрів та комунікативних бар’єрів у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення / М. В. Балинська // Освіта осіб з особливими потребами в дії: реалії в умовах війни матеріали Всеукраїнської конференції молодих вчених( Київ, 29 лютого 2024 року). – Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2024. – С. 9–15.en_US
dc.description.abstractУ публікації теоретично досліджено проблему комунікативних бар’єрів. Проведено аналіз загально-психологічних особливостей процесу спілкування. Проаналізовано особливості спілкування саме підлітковому віці. Визначено, що труднощі, з якими людина зустрічається в спілкуванні є однією із складних проблем психології. У загальному ключі стан труднощів у спілкуванні – це стан, що суб'єктивно переживається людиною, певні «збої» в реалізації запланованого спілкування внаслідок неприйняття партнером зі спілкування, його дії, нерозуміння тексту, нерозуміння партнера, зміни комунікативної ситуації, або власного психологічного стану. Описано дослідження, результатом яких стало створення типології комунікативних бар’єрів. Зроблено висновок, що висновок про те, що спілкування – є важливим процесом в житті кожної людини. Багато видів діяльності пов’язані та відбуваються саме через спілкування та взаємодію один з одним. Спілкування є однією з основних потреб людини. Поняття «спілкування» має різновекторне тлумачення. Одним із підходів є розглядання спілкування як комунікативний вид діяльності, який проявляє практичну активність суб’єкта. Особливої уваги у дослідженні спілкування потребує саме підлітковий вік. Адже він є важливим етапом в житті та розвитку особистості. Саме у підлітковому віці спілкування набуває особливого значення. У дослідженні проблеми подолання бар’єрів особливої уваги потребують учасники освітнього процесу, які мають особливі освітні потреби, зокрема порушення мовлення. Подолання та попередження бар’єрів є однією з головних задач освіти осіб з особливими потребамиen_US
dc.subjectбар’єри, комунікативні бар’єри, підлітковий вік, тяжкі порушення мовлення, освітаen_US
dc.subjectbarriers, communication barriers, adolescence, severe speech disorders, educationen_US
dc.titleТеоретичне підґрунтя дослідження бар’єрів та комунікативних бар’єрів у підлітків із тяжкими порушеннями мовленняen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez3.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.