Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4081
Назва: Теоретичне підґрунтя дослідження бар’єрів та комунікативних бар’єрів у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Балинська, Марина
Ключові слова: бар’єри, комунікативні бар’єри, підлітковий вік, тяжкі порушення мовлення, освіта
barriers, communication barriers, adolescence, severe speech disorders, education
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У публікації теоретично досліджено проблему комунікативних бар’єрів. Проведено аналіз загально-психологічних особливостей процесу спілкування. Проаналізовано особливості спілкування саме підлітковому віці. Визначено, що труднощі, з якими людина зустрічається в спілкуванні є однією із складних проблем психології. У загальному ключі стан труднощів у спілкуванні – це стан, що суб'єктивно переживається людиною, певні «збої» в реалізації запланованого спілкування внаслідок неприйняття партнером зі спілкування, його дії, нерозуміння тексту, нерозуміння партнера, зміни комунікативної ситуації, або власного психологічного стану. Описано дослідження, результатом яких стало створення типології комунікативних бар’єрів. Зроблено висновок, що висновок про те, що спілкування – є важливим процесом в житті кожної людини. Багато видів діяльності пов’язані та відбуваються саме через спілкування та взаємодію один з одним. Спілкування є однією з основних потреб людини. Поняття «спілкування» має різновекторне тлумачення. Одним із підходів є розглядання спілкування як комунікативний вид діяльності, який проявляє практичну активність суб’єкта. Особливої уваги у дослідженні спілкування потребує саме підлітковий вік. Адже він є важливим етапом в житті та розвитку особистості. Саме у підлітковому віці спілкування набуває особливого значення. У дослідженні проблеми подолання бар’єрів особливої уваги потребують учасники освітнього процесу, які мають особливі освітні потреби, зокрема порушення мовлення. Подолання та попередження бар’єрів є однією з головних задач освіти осіб з особливими потребами
Опис: Балинська М. В. Теоретичне підґрунтя дослідження бар’єрів та комунікативних бар’єрів у підлітків із тяжкими порушеннями мовлення / М. В. Балинська // Освіта осіб з особливими потребами в дії: реалії в умовах війни матеріали Всеукраїнської конференції молодих вчених( Київ, 29 лютого 2024 року). – Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2024. – С. 9–15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4081
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balynska_tez3.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.