Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:07:45Z-
dc.date.available2025-01-28T12:07:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4080-
dc.descriptionБалинська М. В. Подолання бар’єрів в інклюзивному освітньому середовищі шляхом запровадження політики безбар’єрності / М. В. Балинська // Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 15-16 лютого 2024 р.). – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – С. 361–363.en_US
dc.description.abstractУ публікації розглянуто проблему подолання бар’єрів в інклюзивному освітньому середовищі, що відповідає політиці безбар’єрності, що є національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні. Дане питання є актуальним, адже інклюзія є одним із ключових понять безбар’єрності. Загалом інклюзія має на меті подолання та попередження бар’єрів, а також створення конкретних рішень, які дадуть змогу кожній людині бути рівноправним членом суспільства, мати доступ до якісної освіти, рівні можливості для розвитку та бути залученими у всі сфери життя. У публікації детально розглянути саме Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні. Як висновок зазначено, що можливі бар’єри в освітній діяльності можуть стати суттєвими труднощами в отриманні освітніх послуг, засвоєнні знань, взаємодії та комунікації з оточуючими, адаптації до освітнього процесу. Подолання та попередження цих бар’єрів є однією з головних задач інклюзивної освіти. Даний процес відповідає політиці безбар’єрності, що є Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні. Для її виконання та інтеграції в освітній процес необхідне розуміння та дотримання принципів даної стратегії, а також глибокого аналізу категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі. Це є метою та вектором наших подальших наукових дослідженьen_US
dc.subjectосвітнє середовище, інклюзія, бар’єри, безбар’єрністьen_US
dc.subjecteducational environment, inclusion, barriers, barrier-freeen_US
dc.titleПодолання бар’єрів в інклюзивному освітньому середовищі шляхом запровадження політики безбар’єрностіen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez2.pdf3.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.