Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорсікова, Катерина-
dc.date.accessioned2020-05-29T07:47:12Z-
dc.date.available2020-05-29T07:47:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/407-
dc.descriptionКорсікова К. Г. Освітні можливості соціальних мереж у процесі навчання майбутніх педагогів / К. Г. Корсікова // Інноваційна педагогіка. – Одеса : ПУ «Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій», 2019. – Вип. 12. – С. 115–119.-
dc.description.abstractУ статті розглядається явище соціальних мереж та їх значення і можливості використання в освітянському просторі, зокрема серед майбутніх учителів. Приділено увагу різним типам соціальних мереж, які класифікуються за тематикою, а саме діловим, спеціалізованим та соціальним. Увага акцентується на доступності соціальних мереж у житті молоді та розширення зони їх використання у освіті. Проводиться аналіз можливостей використання у освітньому просторі найпопулярніших соціальних мереж. серед молоді. Пошук необхідних матеріалів для уроків та різноманітних шкільних заходів досліджується як окремий напрям використання соціальних мереж студентами. З’ясовується, що їх ціннісні можливості залишаються значними, але не сприймаються на належному рівні.en_US
dc.subjectсоціальні мережі, майбутній педагог, мережа Інтернет, професійний розвиток, інформатизаціяen_US
dc.subjectsocial networks, future teacher, Internet network, professional development, informatizationen_US
dc.subjectсоциальные сети, будущий педагог, сеть Интернет, профессиональное развитие, информатизацияen_US
dc.titleОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kors_st_9.pdf378.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.