Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалинська, Марина-
dc.date.accessioned2025-01-28T12:02:41Z-
dc.date.available2025-01-28T12:02:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4079-
dc.descriptionБалинська М. В. Комунікативні бар`єри підлітків з тяжкими порушеннями мовлення з різним рівнем тривожності в умовах кризових ситуацій: постановка проблеми дослідження / М. В. Балинська // Актуальні проблеми охорони психічного здоров’я українського народу у воєнний і повоєнний час: матеріали методологічного семінару НАПН України 16 листопада 2023 року: зб. матеріалів / За ред. В. Г. Панка. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – С. 227–231. (електронне видання)en_US
dc.description.abstractУ публікації розглянуло психологічні особливості підліткового віку як вагомого періоду у житті людини. Від того, як у цей період вона буде розвиватися, залежить її майбутня особистість. Головний зміст підліткового віку складає його перехід від дитинства до дорослості. Всі сторони розвитку піддаються якісній перебудові, виникають і формуються психологічні новоутворення, закладаються основи свідомої поведінки, формуються соціальні установки. Підкреслено важливість спілкування як ведучої діяльності у підлітковому віці. В процесі спілкування у підлітків можуть виникнути різні труднощі. Розглянуто особливості та механізми виникнення комунікативних бар’єрів в процесі спілкування підлітків. У підлітків з ТПМ у процесі комунікації спостерігається різний рівень тривожності, відтак тривожність також виступає ключовим поняттям у сучасній психології, адже цей феномен наявний у житті кожної людини. Відмічено, що особливої уваги потребують діти з різними видами ТПМ, адже вони можуть бути групою ризику стосовно розвитку тривожних станів, виникненні страху спілкування з очікуванням мовленнєвих невдач, який, з’являючись, починає впливати на характер дітей у цілому, в тому числі сприятиме формуванню тривожних якостей характеру та ін. Зазначено, що на процес спілкування та взаємодії особистості підлітка впливають не лише його внутрішні особливості розвитку, а й соціальне середовище, в якому він розвиваєтьсяen_US
dc.subjectкомунікативні бар’єри, спілкування, підлітки, тяжкі порушення мовлення, тривожність, кризові ситуаціїen_US
dc.subjectcommunication barriers, communication, adolescents, severe speech disorders, anxiety, crisis situationsen_US
dc.titleКомунікативні бар`єри підлітків з тяжкими порушеннями мовлення з різним рівнем тривожності в умовах кризових ситуацій: постановка проблеми дослідженняen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balynska_tez1.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.