Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4079
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балинська, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-28T12:02:41Z | - |
dc.date.available | 2025-01-28T12:02:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4079 | - |
dc.description | Балинська М. В. Комунікативні бар`єри підлітків з тяжкими порушеннями мовлення з різним рівнем тривожності в умовах кризових ситуацій: постановка проблеми дослідження / М. В. Балинська // Актуальні проблеми охорони психічного здоров’я українського народу у воєнний і повоєнний час: матеріали методологічного семінару НАПН України 16 листопада 2023 року: зб. матеріалів / За ред. В. Г. Панка. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – С. 227–231. (електронне видання) | en_US |
dc.description.abstract | У публікації розглянуло психологічні особливості підліткового віку як вагомого періоду у житті людини. Від того, як у цей період вона буде розвиватися, залежить її майбутня особистість. Головний зміст підліткового віку складає його перехід від дитинства до дорослості. Всі сторони розвитку піддаються якісній перебудові, виникають і формуються психологічні новоутворення, закладаються основи свідомої поведінки, формуються соціальні установки. Підкреслено важливість спілкування як ведучої діяльності у підлітковому віці. В процесі спілкування у підлітків можуть виникнути різні труднощі. Розглянуто особливості та механізми виникнення комунікативних бар’єрів в процесі спілкування підлітків. У підлітків з ТПМ у процесі комунікації спостерігається різний рівень тривожності, відтак тривожність також виступає ключовим поняттям у сучасній психології, адже цей феномен наявний у житті кожної людини. Відмічено, що особливої уваги потребують діти з різними видами ТПМ, адже вони можуть бути групою ризику стосовно розвитку тривожних станів, виникненні страху спілкування з очікуванням мовленнєвих невдач, який, з’являючись, починає впливати на характер дітей у цілому, в тому числі сприятиме формуванню тривожних якостей характеру та ін. Зазначено, що на процес спілкування та взаємодії особистості підлітка впливають не лише його внутрішні особливості розвитку, а й соціальне середовище, в якому він розвивається | en_US |
dc.subject | комунікативні бар’єри, спілкування, підлітки, тяжкі порушення мовлення, тривожність, кризові ситуації | en_US |
dc.subject | communication barriers, communication, adolescents, severe speech disorders, anxiety, crisis situations | en_US |
dc.title | Комунікативні бар`єри підлітків з тяжкими порушеннями мовлення з різним рівнем тривожності в умовах кризових ситуацій: постановка проблеми дослідження | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balynska_tez1.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.