Проблема формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах війни
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх учителів полягає в обґрунтуванні теоретичних і практичних підходів до цього процесу; проаналізувати та обґрунтувати сучасні напрями формування професійної культури майбутніх учителів, фактори, що впливають на цей процес; визначити перешкоди і виклики, що виникають у процесі формування професійної культури майбутніх учителів. The purpose of the study of the problem of the formation of the professional culture of future teachers is to substantiate the theoretical and practical approaches to this process; to analyze and substantiate the current trends in the formation of the professional culture of future teachers, the factors influencing this process; identify obstacles and challenges that arise in the process of forming the professional culture of future teachers.
Опис
Упатова І. П. Проблема формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах війни / Ірина Упатова // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 листопада 2024 р.) [Електронне видання]. – Харків : ХГПА, 2024. – С. 534-539
Ключові слова
професійна культура, педагогічна компетентність, педагогвчна рефлексія, professional culture, pedagogical competence, pedagogical reflection
