Використання інтерактивних робочих аркушів на уроках природничого циклу в закладах загальної середньої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Використання інтерактивних робочих аркушів на уроках природничого циклу в ЗЗСО дозволяє вирішити низку освітніх завдань, таких як-от: підвищення мотивації учнів до навчально-пізнавальної діяльності; формування предметних і ключових компетентностей, а також наскрізних умінь; сприяння активному засвоєнню змісту та практичній аплікації знань учнів з природничих дисциплін; полегшення процесу засвоєння учнями нової інформації; підвищення продуктивності учнів у процесі пізнання; формування організаційних навичок і навичок самостійної роботи тощо. The problem of introducing digital technologies into the educational process plays a significant role in the realities of large-scale military aggression. In these realities, they can provide access to individual education and contribute to the implementation of the educational process of institutions.
Digital technologies are capable of supporting the appropriate level of education, however, they require appropriate data protection measures and ensuring access to technology for all learners.
Опис
Упатова І. П. Використання інтерактивних робочих аркушів на уроках природничого циклу в закладах загальної середньої освіти / Ірина Упатова, Олена Борзик // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біологічної науки та освіти : матеріали ІІ кафедральної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 25 грудня 2024 р.). – Харків, 2024. – С. 49-52
Ключові слова
інтерактивне навчання, інтерактивних робочих аркушів, предметних і ключових компетентностей, наскрізні уміння, самостійна робота, interactive learning, interactive worksheets, subject and key competencies, transversal skills, independent work
