РЕФЛЕКСІЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК КОМПОНЕНТ УСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається педагогічна рефлексія як одна з умов удалого проходження педагогічної практики та важливий елемент професіограми вчителя. У статті виокремлюється педагогічна практика як невід’ємний важливий складник змісту педагогічної освіти. Проводиться аналіз педагогічної рефлексії як умови успішного проходження педагогічної практики студентами та доводиться її значення щодо розвитку особистості сучасного педагога.

Опис

Корсікова К. Г. Рефлексія майбутніх педагогів як компонент успішного проходження педагогічної практики / К. Г. Корсікова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / Херсон. держ. у-т. – Херсон, 2018. – Вип. LXXXII. – С. 159–163.

Ключові слова

рефлексія, педагогічна рефлексія, вчитель, педагогічна практика, професіограма вчителя, якості вчителя, reflection, reflection teacher, teacher, teaching practice, professiogram teacher, teacher`s quality, рефлексия, педагогическая рефлексия, учитель, педагогическая практика, профессиограмма учителя, качества учителя

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в