Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4064
Назва: Реалізація дослідницького підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти
Автори: Упатова, Ірина
Ключові слова: дослідницький підхід, дослідницька діяльність, наукова робота, конкурентоспроможна особистість
research approach, research activities, competitiveness is possible
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Анотація. Актуальність посилення дослідницького компоненту під час навчання пов’язана з тим, що на сьогоднішній день роль знань підвищується, людство йде вперед і значення наукового мислення суттєво зростає. Застосування дослідницького підходу в освітній діяльності ЗВО – набуття досвіду наукової роботи під час навчання; розвиток інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь, творчого потенціалу й на цій основі формування активної, компетентної, творчої, конкурентоспроможної особистості майбутнього фахівця. Головним для реалізації дослідницької діяльності під час навчання майбутніх фахівців є вдосконалення методології викладання, яка відповідає завданням інтелектуально-творчого розвитку особистості; формування фахівця-дослідника з науковим типом мислення, здатного створити середовище, в якому відбувається реальне рішення реальних дослідницьких проблем; надання студентам ініціативи у створенні власної траєкторії освітньої діяльності. The relevance of strengthening the last component at the present time is due to the fact that today the role of knowledge is advancing, humanity is moving forward and the importance of the scientific world is constantly growing. Establishment of the pre-slednytsky approach to the educational activities of the Western Military District – the completion of scientific work is about to begin; development of intellectual abilities, advanced intelligence, creative potential on this basis, the formation of active, competent, creative, competitive characteristics of the future leader.
Опис: Упатова І. П. Реалізація дослідницького підходу в освітньому процесі закладу вищої освіти / Ірина Упатова // Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі : зб. наук. праць за матеріалам ІV Всеукр. наук.-практ. конф. із міжнар. участю від 17-18 квітня 2024 р. – Переяслав, 2024. – Ч.1. – С. 55-59
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4064
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upatova_tz4.pdf30.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.