Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУпатова, Ірина-
dc.date.accessioned2025-01-16T14:05:38Z-
dc.date.available2025-01-16T14:05:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4058-
dc.descriptionУпатова І. П. Еволюція терміну «Контроль сформованості методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи» / Ірина Упатова // Evolution of terminology in pedagogical science: from the classics to the present: international collective monograph . – Publishing house OKTAN PRINT s.r.o., 2024. – С. 700-739en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи до суті поняття дидактичного терміну «педагогічний контроль», розкрито усталені погляди на поняття «контроль», розглянуто еволюцію термінів «контроль», «педагогічна діагностика». Наведено історію розвитку терміну «оцінювання». Виокремлено нові тенденції в термінології сучасної педагогічної науки щодо терміну «педагогічний контроль» і «педагогічна діагностика». У дослідженні проаналізовано структуру дидактичних термінів, представлено їх поділ на групи за структурою, а саме : однослівні, двослівні та багатослівні; зазначено основні ознаки педагогічного терміну. На основі розвиту понять запропоновано визначення поняття «контроль сформованості методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи», визначено особливості контролю сформованості методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи». У дослідженні педагогічний контроль навчальної діяльності майбутніх учителів початкової школи розглядається як обов’язковий компонент освітнього процесу, який передбачає визначення завдань, функцій та видів педагогічного контролю. The article analyzes various approaches to the essence of the concept of the didactic term "pedagogical control", reveals established views on the concept of "control", considers the evolution of the terms "control", "pedagogical diagnosis". The history of the development of the term "evaluation" is given. New trends in the terminology of modern pedagogical science regarding the term "pedagogical control" and "pedagogical diagnosis" are highlighted. The study analyzed the structure of didactic terms, presented their division into groups by structure, namely: one-word, two-word and multi-word; the main features of the pedagogical term are indicated. On the basis of the development of concepts, a definition of the concept of "control of the formation of methodological competence of future primary school teachers" is proposed, the specifics of control of the formation of methodological competence of future primary school teachers are defined. In the study, pedagogical control of educational activities of future primary school teachers is considered as a mandatory component of the educational process, which involves defining the tasks, functions and types of pedagogical control.en_US
dc.subjectосвіта, номінація поняття, термін, дидактичний термін, структура терміну, педагогічна діагностика, педагогічний контроль, функції педагогічного контролю, принципи педагогічного контролю, види педагогічного контролю, контрольно-аналітична діяльність, контроль сформованості методичної компетентності майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.subjecteducation, concept nomination, term, didactic term, term structure, pedagogical diagnosis, pedagogical control, functions of pedagogical control, principles of pedagogical control, types of pedagogical control, control and analytical activity, control of the formation of methodological competence of future primary school teachersen_US
dc.titleЕволюція терміну «Контроль сформованості методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи»en_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upatova_st5.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.