Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУпатова, Ірина-
dc.date.accessioned2025-01-16T13:52:45Z-
dc.date.available2025-01-16T13:52:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4057-
dc.descriptionУпатова І. П. Дидактогенні захворювання як наслідок порушення психолого-педагогічної культури вчителя / Ірина Упатова // «Безпека життєдіяльності, екологія і охорона здоровʼя дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи»: зб. матеріалів Міжнар. наук. практ. конф. (м. Переяслав (Київ. обл.) 30–31 жовт. 2024 р.). – Переяслав, 2024. – Вип. 14. – С. 157-164en_US
dc.description.abstractУ статті виокремлено основні причини, прояви та наслідки педагогічного насильства та зазначено способи його запобігання. Розкрито симптоми дидактогеній учнів закладів загальної середньої освіти. Запропоновано методи роботи зі здобувачами, які страждають від дидактогеній. The article singles out the main causes, manifestations and consequences of pedagogical violence and indicates methods of its prevention. The symptoms of didactogeny of students of general secondary education institutions are revealed. Methods of working with high achievers suffering from didactogeny are proposed.en_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна культура вчителя, дидактогенія, психічне здоров’я, психічне насилля, синдром педагогічного насилля, антипедагогічні діїen_US
dc.subjectpsychological and pedagogical culture of the teacher, didactogeny, mental health, mental violence, syndrome of pedagogical violence, anti-pedagogical actionsen_US
dc.titleДидактогенні захворювання як наслідок порушення психолого-педагогічної культури вчителяen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upatova_st4.pdf3.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.