Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4057
Назва: Дидактогенні захворювання як наслідок порушення психолого-педагогічної культури вчителя
Автори: Упатова, Ірина
Ключові слова: психолого-педагогічна культура вчителя, дидактогенія, психічне здоров’я, психічне насилля, синдром педагогічного насилля, антипедагогічні дії
psychological and pedagogical culture of the teacher, didactogeny, mental health, mental violence, syndrome of pedagogical violence, anti-pedagogical actions
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено основні причини, прояви та наслідки педагогічного насильства та зазначено способи його запобігання. Розкрито симптоми дидактогеній учнів закладів загальної середньої освіти. Запропоновано методи роботи зі здобувачами, які страждають від дидактогеній. The article singles out the main causes, manifestations and consequences of pedagogical violence and indicates methods of its prevention. The symptoms of didactogeny of students of general secondary education institutions are revealed. Methods of working with high achievers suffering from didactogeny are proposed.
Опис: Упатова І. П. Дидактогенні захворювання як наслідок порушення психолого-педагогічної культури вчителя / Ірина Упатова // «Безпека життєдіяльності, екологія і охорона здоровʼя дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи»: зб. матеріалів Міжнар. наук. практ. конф. (м. Переяслав (Київ. обл.) 30–31 жовт. 2024 р.). – Переяслав, 2024. – Вип. 14. – С. 157-164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4057
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upatova_st4.pdf3.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.