Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/404
Назва: ВИВЧЕННЯ ТРУДНОЩІВ, ЩО ВИНИКАЮТЬ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Автори: Ткаченко, Катерина
Ключові слова: педагогічна практика, пілотажне дослідження, анкетування студентів, труднощі педагогічної практики, учитель початкових класів
teaching practice, pilot study, questioning students, difficulty teaching practice, teacher of primary school
педагогическая практика, пилотажное исследование, анкетирование студентов, трудности педагогической практики, учитель начальных классов
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати пілотажного дослідження щодо визначення труднощів, які виникають у майбутніх учителів початкових класів під час проходження різних видів педагогічної практики з метою їх усунення та удосконалення системи практичної підготовки.
Опис: Ткаченко К. Г.Вивчення труднощів, що виникають під час організації педагогічної практики студентів – майбутніх учителів початкових класів / К. Г. Ткаченко // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2014. – № 1(01). – С. 130–136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/404
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kors_st_6.pdf507.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.