Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолкова, Руслана-
dc.contributor.authorФілатова, Ольга-
dc.date.accessioned2025-01-13T12:43:53Z-
dc.date.available2025-01-13T12:43:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4049-
dc.descriptionВолкова Р. Є. Антропогенні зміни флори степових ділянок околиць с. Рогань Харківського району / Р. Є. Волкова, О. В. Філатова // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти ( присвячено 110-річниці заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. – С. 48–51.en_US
dc.description.abstractДослідження антропогенних змін видового складу в рослинному покриві степових ділянок проводили в околицях с. Рогань Харківського району. На обстеженій території виявлено зростання 61 виду судинних рослин, що належать до 51 роду, 15 родин, 2відділів та 3 класів. Співвідношення Monocota до Eudicota становить 1 : 5,7. Виявлено 6 провідних родин, до яких належить 79 % від усіх зареєстрованих видів. На антропогенні зміни у видовому складі степової ділянки вказує те, що нами було виявлено 17 видів бур’янів, які становлять 27% від загальної кількості видів. Проте зростання рідкісних видів рослин Харківщини Salvia pratensis L., S. nutans L. та Anthyllis polyphylla L. та червонокнижного Pulsatilla pratensis (L.) Mill., вказує на цінність даного угрупованняen_US
dc.subjectантропогенні зміни, степові ділянки, селище Роганьen_US
dc.titleАнтропогенні зміни флори степових ділянок околиць с. Рогань Харківського районуen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filatova ts 10.pdf411.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.