Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПєнов, Вадим-
dc.contributor.authorКупіна, Оксана-
dc.contributor.authorУстянська, Ольга-
dc.contributor.authorРадаєва, Ірина-
dc.contributor.authorПрокоф’єва, Ольга-
dc.date.accessioned2025-01-08T09:51:40Z-
dc.date.available2025-01-08T09:51:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4032-
dc.descriptionОсобливості формування культури з безпеки життєдіяльності у студентів / В. В. Пєнов, О. В. Купіна, О. В Устянська., І. М. Радаєва, О. А. Прокоф’єва // Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»), 2024. – № 7(25). – С. 953–962en_US
dc.description.abstractУ статті надано визначення понять «культура безпеки життєдіяльності» та «культура безпеки життєдіяльності студентів». Обґрунтовано, що основними рівнями її формування є індивідуальний, колективний та суспільно-державний. Встановлено завдання освіти та виховання у галузі безпеки та заходи щодо формування культури безпеки життєдіяльності. На тлі зростаючої кількості різних аварій, катастроф і стихійних лих, що є причинами високої смертності, масових каліцтв і тривалої втрати працездатності, все більшого значення набувають проблеми забезпечення безпеки життєдіяльності, захисту життя та здоров'я людини. Розвиток сучасного суспільства висуває високі вимоги до вищої освіти. Для сучасного розвитку промислових і соціальних технологій недостатньо просто високого рівня дотримання правил техніки безпеки, так як існує потреба не тільки в знаннях, вміннях та навичках забезпечення безпеки життєдіяльності, але й безпечної реалізації будь-якого виду діяльності, розуміння цілей та наслідків своїх дій для суспільства та навколишнього природного середовища. Це означає, що найважливішою метою освітнього процесу в галузі безпеки є формування у майбутніх фахівців мислення, заснованого на глибокому усвідомленні головного принципу – безумовності пріоритетів безпеки під час вирішення будь-яких професійних та особистісних завдань. Отже, культура безпеки життєдіяльності виникає у формуванні особливого виду культури, враховує специфіку діяльності, культури безпеки життєдіяльності. Об'єднання понять «культура» та «безпека» вперше було виконано Міжнародним агентством з атомної енергії у 1986 р. у процесі аналізу причин та наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Визнано, що відсутність культури безпеки стала однією з основних причин цієї аварії. У цьому документі зазначено, що культура безпеки характеризується кваліфікаційною та психологічною підготовленістю персоналу, а її формування є одним із фундаментальних принципів управління та підлягає нормативному регулюванню в атомній енергетиці України.en_US
dc.subjectкультура безпеки життєдіяльності студентів, освіта, безпекаen_US
dc.subjectculture of students' life safety, education, safetyen_US
dc.titleОсобливості формування культури з безпеки життєдіяльності у студентівen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kupina_st1.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.