Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорзик, Олена-
dc.contributor.authorАгалакова, А. А.,-
dc.contributor.authorСосновська, А. О.-
dc.date.accessioned2025-01-02T13:00:13Z-
dc.date.available2025-01-02T13:00:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4021-
dc.descriptionБорзик О. Б. Особливості реалізації стратегії розвитку критичного мислення «Ромашка запитань» на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початкових класах / О. Б. Борзик, А. А. Агакова, А. О. Сосновська // Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Харків, 17 травня 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : ХГПА, 2024. – С. 64–68.en_US
dc.description.abstractСучасний світ потребує творчих особистостей, що мають якісні знання, здатні вирішувати поставлені завдання, мати власний погляд на різні обставини, уміють відстояти власну думку, мають бажання до постійного саморозвитку й самореалізації. Усе це значною мірою залежить від упровадження технологій розвитку критичного мислення, що спрямовані на розвиток критичного мислення учнів. Однією з ефективних стратегій розвитку критичного мислення здобувачів початкової освіти є «Ромашка запитань».en_US
dc.subjectкритичне мислення, інтегрований курс, «Я досліджую світ»en_US
dc.titleОсобливості реалізації стратегії розвитку критичного мислення «Ромашка запитань» на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початкових класахen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borzyk_tz_39.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.