Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4021
Назва: Особливості реалізації стратегії розвитку критичного мислення «Ромашка запитань» на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початкових класах
Автори: Борзик, Олена
Агалакова, А. А.,
Сосновська, А. О.
Ключові слова: критичне мислення, інтегрований курс, «Я досліджую світ»
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ потребує творчих особистостей, що мають якісні знання, здатні вирішувати поставлені завдання, мати власний погляд на різні обставини, уміють відстояти власну думку, мають бажання до постійного саморозвитку й самореалізації. Усе це значною мірою залежить від упровадження технологій розвитку критичного мислення, що спрямовані на розвиток критичного мислення учнів. Однією з ефективних стратегій розвитку критичного мислення здобувачів початкової освіти є «Ромашка запитань».
Опис: Борзик О. Б. Особливості реалізації стратегії розвитку критичного мислення «Ромашка запитань» на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початкових класах / О. Б. Борзик, А. А. Агакова, А. О. Сосновська // Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Харків, 17 травня 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : ХГПА, 2024. – С. 64–68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4021
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borzyk_tz_39.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.