Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорзик, Олена-
dc.contributor.authorПавлюк, А. О.-
dc.contributor.authorТокар, В. В.-
dc.date.accessioned2025-01-02T12:52:47Z-
dc.date.available2025-01-02T12:52:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4020-
dc.descriptionБорзик О. Б. Реалізація інноваційних методів під час вивчення теми «Тварини навесні» (2 клас) інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за умов дистанційного навчання / О. Б. Борзик, А. О. Павлюк, В. В. Токар // Реалізація концепції едукації фахівців освітньої галузі в умовах інноваційного розвитку суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Харків, 17 травня 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : ХГПА, 2024. – С. 69–74.en_US
dc.description.abstractПроблема організації освітнього процесу початкової школи за дистанційної форми навчання потребує посильного вивчення. Зокрема, вчителі дистанційки продовжують шукати відповідь на запитання: «Як зробити навчання цікавим для кожного учня? Які методи використовувати, щоб учні легко запам‘ятовували навчальний матеріал та вчилися із задоволенням?» Слід зазначити, що курс «Я досліджую світ» вирізняєтьсяen_US
dc.subjectінтегрований курс, «Я досліджую світ», інноваційні методиen_US
dc.titleРеалізація інноваційних методів під час вивчення теми «Тварини навесні» (2 клас) інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за умов дистанційного навчанняen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borzyk_tz_40.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.