Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/402
Title: | Аналіз результатів формувального етапу експерименту з проблеми формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики |
Authors: | Ткаченко, Катерина |
Keywords: | методична компетентність, педагогічна практика, формувальний етап експерименту, педагогічні умови, критерії, показники та рівні сформованості методичної компетентності, учитель початкових класів methodical competence, teaching practice, forming stage of the experiment, pedagogical conditions, criteria, indicators and levels of methodological competence, primary school teacher методическая компетентность, педагогическая практика, формирующий этап эксперимента, педагогические условия, критерии, показатели и уровни сформированности методической компетентности, учитель начальных классов |
Issue Date: | 2014 |
Abstract: | У статті представлені результати формувального етапу експерименту щодо реалізації педагогічних умов формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх практичної підготовки. Під час проведеного роботи дослідницею було зроблено припущення про те, що ефективність процесу формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів в процесі педагогічної практики підвищиться, якщо забезпечити цілеспрямовану особистісно-орієнтовану психолого-педагогічну підготовку студентів до педагогічної практики; дієвість методичних знань шляхом виконання студентами завдань навчально-дослідного характеру, вивчення студентами-практикантами педагогічного досвіду (як традиційного, так і інноваційного) та його творчого використання в різних видах педагогічної практики; постійне здійснення всебічної рефлексії своєї діяльності та набутого методичного досвіду. У процесі експериментального запровадження науково обґрунтованих умов доведена їх ефективність. Так, у експериментальній групі кількість студентів із високим рівнем сформованості методичної компетентності збільшилась на 53,4 %, а в контрольній групі – лише на 32,4 %; водночас кількість студентів, у яких виявлено низький рівень сформованості цієї якості, зменшилася в експериментальній групі на 61,9 %, а в контрольній – на 49 %. Одержані теоретичні й практичні висновки сприятимуть подальшому вдосконаленню процесу формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. |
Description: | Ткаченко К. Г. Аналіз результатів формувального етапу експерименту з проблеми формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / К. Г. Ткаченко // The Theory and Methods of Educational Management : Electronic Journal. – 2014. – № 3 (14). – Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua/docs/16/19.pdf. – Назва з екрана. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/402 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kors_st_4.pdf | 395.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.