Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/401
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T07:26:57Z | - |
dc.date.available | 2020-05-29T07:26:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/401 | - |
dc.description | Ткаченко К. Г. Формування методичної компетентності майбутніх фахівців шляхом застосування завдань навчально-дослідного характеру під час проходження педагогічної практики / К. Г. Ткаченко // Наукові записки кафедри педагогіки: зб. наук. праць / ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2014. – Вип. ХХХVІ. – С. 182–189. | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються можливості використання завдань навчально-дослідного характеру у процесі проходження різних видів педагогічної практики, вивчено метод проектів як один із способів формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи, проаналізовано способи вивчення студентами педагогічний до свід під час практичної підготовки. | en_US |
dc.subject | педагогічна практика, навчально-дослідні завдання, методичні знання, метод проектів, методичний проект, педагогічний досвід | en_US |
dc.subject | teaching practice, teaching and research objectives, methodological knowledge, project method, methodological design, teaching experience | en_US |
dc.subject | педагогическая практика, учебно-исследовательские задания, методические знания, метод проектов, методический проект, педагогический опыт | en_US |
dc.title | Формування методичної компетентності майбутніх фахівців шляхом застосування завдань навчально-дослідного характеру під час проходження педагогічної практики | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kors_st_3.pdf | 911.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.