Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорній, Катерина-
dc.contributor.authorКупіна, Оксана-
dc.contributor.authorБорзик, Олена-
dc.date.accessioned2025-01-02T12:39:19Z-
dc.date.available2025-01-02T12:39:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017-
dc.descriptionЧорній К. Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / К. Чорній, О. Купіна, О. Борзик // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти : матеріали І кафедральної студ. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 27 травня 2024 р.) / за заг. ред. д.п.н., проф. Ірини Упатової. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2024. – С. 56–60en_US
dc.description.abstractУ системі освіти реформування призвело до численних трансформацій, які відобразилися і на змісті біологічної освіти закладів загальної середньої освіти. Безперечно, Нова українська школа вимагає нової педагогічної етики, взаємоповаги, співробітництва вчителя й учня, необхідності впроваджувати нові ідеї, пізнавати навколишній світ, що ґрунтується на стратегії Inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів).en_US
dc.subjectстратегія inquiry-based learning, інтегрований курс «Пізнаємо природу»en_US
dc.titleРеалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»en_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borzyk_tz_43.pdf9.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.