Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорній, Катерина | - |
dc.contributor.author | Купіна, Оксана | - |
dc.contributor.author | Борзик, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-02T12:39:19Z | - |
dc.date.available | 2025-01-02T12:39:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017 | - |
dc.description | Чорній К. Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / К. Чорній, О. Купіна, О. Борзик // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти : матеріали І кафедральної студ. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 27 травня 2024 р.) / за заг. ред. д.п.н., проф. Ірини Упатової. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2024. – С. 56–60 | en_US |
dc.description.abstract | У системі освіти реформування призвело до численних трансформацій, які відобразилися і на змісті біологічної освіти закладів загальної середньої освіти. Безперечно, Нова українська школа вимагає нової педагогічної етики, взаємоповаги, співробітництва вчителя й учня, необхідності впроваджувати нові ідеї, пізнавати навколишній світ, що ґрунтується на стратегії Inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів). | en_US |
dc.subject | стратегія inquiry-based learning, інтегрований курс «Пізнаємо природу» | en_US |
dc.title | Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borzyk_tz_43.pdf | 9.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.