Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017
Назва: Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»
Автори: Чорній, Катерина
Купіна, Оксана
Борзик, Олена
Ключові слова: стратегія inquiry-based learning, інтегрований курс «Пізнаємо природу»
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У системі освіти реформування призвело до численних трансформацій, які відобразилися і на змісті біологічної освіти закладів загальної середньої освіти. Безперечно, Нова українська школа вимагає нової педагогічної етики, взаємоповаги, співробітництва вчителя й учня, необхідності впроваджувати нові ідеї, пізнавати навколишній світ, що ґрунтується на стратегії Inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів).
Опис: Чорній К. Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / К. Чорній, О. Купіна, О. Борзик // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти : матеріали І кафедральної студ. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 27 травня 2024 р.) / за заг. ред. д.п.н., проф. Ірини Упатової. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2024. – С. 56–60
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borzyk_tz_43.pdf9.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.