Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017
Назва: | Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» |
Автори: | Чорній, Катерина Купіна, Оксана Борзик, Олена |
Ключові слова: | стратегія inquiry-based learning, інтегрований курс «Пізнаємо природу» |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У системі освіти реформування призвело до численних трансформацій, які відобразилися і на змісті біологічної освіти закладів загальної середньої освіти. Безперечно, Нова українська школа вимагає нової педагогічної етики, взаємоповаги, співробітництва вчителя й учня, необхідності впроваджувати нові ідеї, пізнавати навколишній світ, що ґрунтується на стратегії Inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів). |
Опис: | Чорній К. Реалізація стратегії inquiry-based learning (навчання-дослідження на основі запитів учнів) на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» / К. Чорній, О. Купіна, О. Борзик // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біології та біологічної освіти : матеріали І кафедральної студ. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 27 травня 2024 р.) / за заг. ред. д.п.н., проф. Ірини Упатової. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2024. – С. 56–60 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4017 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Borzyk_tz_43.pdf | 9.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.