Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4016
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куцовол, Я. О. | - |
dc.contributor.author | Колпачева, Д. Ю. | - |
dc.contributor.author | Борзик, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-02T12:30:42Z | - |
dc.date.available | 2025-01-02T12:30:42Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/4016 | - |
dc.description | Куцовол Я. О. Організація спостережень здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» / Я. О. Куцовол, Д. Ю. Колпачева, Борзик О. Б. // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти : виклики, наукові підходи, досвід : матеріали Усеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Харків, 21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : ХГПА, 2024. – С. 299–302. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність організації спостережень учнів початкової школи полягає в необхідності формування самостійного мислення, розвитку пізнавальних інтересів і спостережливості здобувачів початкової освіти. Воднораз, спостереження як метод едукації забезпечує формування і розвиток у молодших школярів уваги, аналітичних здібностей, екологічної культур, відповідального ставлення до навколишнього середовища; глибше пізнати і усвідомлення учнями природних явищ, процесів чи об’єктів, також, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у площинах «нежива природа – природа – людина – суспільство». | en_US |
dc.subject | здобувачі початкової освіти, спостереження, «Я досліджую світ» | en_US |
dc.title | Організація спостережень здобувачів початкової освіти на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borzyk_tz_44.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.